Digital signage u Srbiji – pojam, svrha i cene

Digital signage u Srbiji – pojam, svrha i cene

ŠTA JE DIGITAL SIGNAGE?

Digital signage predstavlja novu kategoriju reklamiranja. Pored toga što reklamira, digital signage je i interaktivni uređaj koji dodirom navodi korisnika do željenih informacija. Podiže interaktivnu tehnologiju na viši nivo jer interakcija podrazumeva bliži dodir sa proizvodom odnosno sadržajem.

Putem digital signage-a pronalazite proizvode, njegove opcije, karakteristike pa čak i mogućnost da virtuelno isprobate proizvode.
Digital signage je interaktivi uređaj koji je lak i prijatan za rukovanje. Prevashodno, ovaj tip uređaja aktivno učestvuje u:

– Edukaciji
– Informisanju
– Oglašavanju
– Analizi tržišta – ponudi i potražnji

Digital signage menja postere, flajere, sve štampane materijale koje ste koristili do sada za reklamiranje proizvoda i usluga.

Analize pokazuju da digitalni displejevi na kojima se proizvodi ili usluge reklamiraju imaju veći učinak nego tradicionalni štampani materijali.

Sinonimi u srpskom jeziku za digitalni signage jesu interaktivni displej, kiosk, totem. Osnova svih ovih uređaja je ista, zato kažemo sinonimi, a funkciju koju im dodedljujemo tj. sadržaj a po sadržaju i karakteristike, čine ovaj uređaj personalizovanim i otuda razlika u izrazima.

ZAŠTO DIGITAL SIGNAGE?

Uređaj donosi nove korisnike vaših usluga. Budi interesovanje i održava pažnju korisnika. Lak je za upotrebu, pregledan i lepog dizajna, tako da korisnici rado prilaze uređaju i obavljaju posao brzo i lako, zabavno i precizno.
Digital signage prati vaše kretanje i skreće pažnju, stalno vas informiše. Podseća korisnike na činjenicu da su im neke informacije ili proizvodi neophodni.

Hola-Systems-interaktivni-kiosk-totem-JobFair20-2

BENEFITI DIGITAL SIGNAGE UREĐAJA

– Uređaj štedi vreme za oglašavanje, informisanje i edukaciju.
– Produkti koji se predstavljaju na uređaju postaju vidljivi široj publici na različitim lokacijama. Takođe, ukoliko se smanji atraktivnost ponude na displeju, lako može da se zameni novom.
Logo firme može da se nalazi na Digital Signage-u i tako se firma reklamira na raznim lokacijma.
Izbeći ćete čekanje u redu! Najteži deo kupovine ili obavljanja nekog birokratskog posla, jeste čekanje. U restoranima kada potencijalni posetioci čekaju slobodan sto ili naručivanje, lakše će čekati ukoliko imaju zabavu pred sobom, zanimljive video-reklame, različite edukativne sadržaje, vesti ili pak opciju da poruče preko uređaja. Turistima štedi vreme tako što ne moraju biti kompletno obavešteni o destinaciji u koju dolaze. Mogu se na licu mesta obavestiti.
– Uređaj nakon upotrebe pravi statistiku tržišta. Npr. ukoliko se na tom uređaju pokazuju smeštajni kapaciteti nekog turističkog naselja, digital signage pravi analizu pretraživanja i tako ostavlja referentni trag krajnjem korisniku koji na osnovu toga može da poboljša ponudu.
– Ovakva vrsta uređaja je potrebna kompanijama koje žele inovativan način predstavljanja i reklamiranja svojih proizvoda i usluga. Digital signage u prostoru skreće pažnju na sebe, samim tim i na proizvode i nudi pregršt mogućnosti, a pretraga je laka i brza. Ovde možete pogledati kako bi izgledao u vašem prostoru kao AR aplikacija dok se sadržaj digital signage-a unapred isplanira i emituje na displeju. Primer sadržaja koje Hola radi možete pogledati na primeru uređaja za klinike i zdravstvene ustanove.

Hola-spoljni-kiosk

KAKO HOLA RAZVIJA DIGITAL SIGNAGE

Tim inženjera se bavi projektovanjem i razvojem uređaja. Inovativnost i ogromno znanje stoje iza svakog uređaja koji je izašao iz kompanije Hola Systems.
Svaki nov projekat ima za cilj nov uređaj koji ispunjava zahtev kupca ili idejnog tvorca.

Inženjeri elektronike su stalno u saradnji sa mašinskim inženjerom (konstruktorom), dizajnerom i tehničarom koji proizvod sklapaju u jednu celinu. Inženjeri su nas, svojom suptilnom pričom, sproveli kroz sam tok nastajanja uređaja i bliže dočarali mesto gde kreativne ideje dizajnera postaju stvarnost – sektor razvoja.

Uređaj prolazi više faza pre konačne prodajne faze:

1. Prva faza je faza planiranja ili projektovanja. U fazi projektovanja inženjer hardvera se trudi da uklopi hardverski sistem u konstrukciju i dizajn, ali se dizajn shodno funkcionalnosti prilagođava i menja. Te promene su uglavnom minimalna odstupanja od zamišljenog, jer je cilj da se svačije ideje ispoštuju.

2. U fazi simulacije uređaj nailazi na ispravke i poboljšanja kvaliteta postignutog. Merenje je jedan od postupaka koji prati simulaciju. U merenje se ulazi sa nultom serijom tj. prototipom na kome se ispituje. Pomoću instrumentacije za merenje inženjer uviđa odstupanja. Prilikom biranja komponenata cilj je da one budu iz Srbije. Sve vreme prilikom izrade elektronike poštuju se propisani standardi i tu nema odstupanja.

3. Testiranje je faza koja prethodi proizvodnji i mora da bude tačna, precizna i sveobuhvatna. U fazi testiranja i verifikacije, digital signage je izložen radnim uslovima i po nekoliko dana. Npr. ukoliko se radi o digital signage-u koji je na prometnom mestu, uzimaju se u obzir sve vremenske prilike i sve okolnosti koje mogu da utiču na uređaj.
Razvoj softvera i hardvera se odvija paralelno da bi uređaj mogao da se testira na vreme, kako se ne bi kasnilo sa rokovima.

4. U fazi proizvodnje se vrši provera funkcionalnosti. Pristupa se ugradnji i ožičenju i u ovoj fazi se sve komponente testiraju. Svaka komponenta ima svoj serijski broj i tako se pazi na ispravnost, bezbednost i vrši se kontrola ugrađenog u svakom trenutku.
5. Pretposlednja faza je puštanje u bezbedan i ispravan rad.
6. Poslednju fazu inženjeri zovu faza povratne sprege ili pozitivne reakcije. Svaka reakcija je pozitivna jer saradnjom poboljšavamo proizvod. Ona se odnosi na povratnu informaciju kupca. Proizvod je našao svoju primenu i prolazi najbitniji test – test koji je zadao kupac. Ukoliko se uoči neki propust, tim inženjera i tehničara rešava propust u najkraćem roku.

Omiljena faza inženjera je faza projektovanja. U fazi projektovanja, sva energija i znanje su ustremljeni u ostvarivanju ideja ili čak i na usavršavanju osnovnih ideja. Svaki proizvod je dalje distribuiran do kupca pažljivo i posvećeno. Digital signage koji je izašao iz Hole je potkrepljen dobrim timskim radom, uvažavanjem predloga i ideja. To doprinosi da uređaj bude dobar patner u poslovanju, tačan, pouzdan, zabavan.

Hola-Systems-Interaktivni-kiosk-43-TO-Paracin

NEOPHODNOST DIGITAL SIGNAGE UREĐAJA U RAZNIM INSTITUCIJAMA I INDUSTRIJAMA

Digital signage je zastupljen u svim granama industrije, u mnogim institucijama i privrednim delatnostima:

  • Banke i finansijske ustanove
  • Škole i radionice
  • Javna mesta i skladišta
  • Restorani i barovi
  • Turističke organizacije
  • Građevinarstvo, brodogradnja, tekstilna industrija i mnoge druge
  • Aerodromi
  • Privatne i državne zdravstvene ustanove
  • Sportski centri
  • Gradski trgovi
  • Muzeji

Mnoge kompanije i institucije su već osetile benefite pa njihova iskustva najbolje govore o neophodnosti ovakvog uređaja.

U sledećim institucijama je Hola digital signage našao svoju primenu:

  • TO organizacije (Niš, Paraćin, Aranđelovac, Bačka Topola)
  • Opština Raška
  • Institut za lečenje i rehabilitaciju Radon
  • Biblioteka u Leskovcu
  • Muzej ponišavlja u Pirotu
  • Coworking centri (TI HUB i DELI prostor)
  • IT Centar
  • Kulturni Centar Leskovac
  • Jakov Sistem
  • Vojvođanska banka
  • New social initiative
  • Parking servis Niš
  • Merkator DOO
  • KADC (Kosovski centar za zastupanje i razvoj)
  • CZIP Centar za zaštitu i proučavanje ptica – Crna Gora

Kako bi uređaj izgledao u restoranima i kafićima, u turističkim organizacijama ili u nekom drugom sektoru, možete pogledati ovde

KAKO DA IZABERETE DIGITAL SIGNAGE KOJI ODGOVARA SVIM VAŠIM ZAHTEVIMA?

U zavisnosti kakav je prostor u koji želite da stavite uređaj i u zavisnosti od cilja instaliranja uređaja, prilikom izbora signage-a bitno je da znate veličine ekrana:

1. Hola interaktivni uređaj 32’’ – Dimenzija ekrana: 32” / 81cm
2. Hola interaktivni kiosk 43’’- Dimenzija ekrana: 43” / 109cm
3. Hola interaktivni spoljni uređaj – Dimenzija ekrana: 49” / 124,5cm

Preciznije informacije o uređajima pogledajte ovde.

Cena je jako bitna prilikom izbora uređaja. Trebalo bi da Vi, kao potencijalni kupac, budete svesni koliki je budžet kojim raspolažete. U zavisnosti od Vašeg budžeta naša firma može da planira proizvod prilagođen samo za Vaše potrebe.
Razvojni kadar Hola Systems-a može da prilagodi svaki signage Vašem zahtevu.

Svaki interaktivni displej zahteva kvalitetan i zanimljiv sadržaj. Sadržaj definiše Vaše ciljeve, Vaše korisnike. U odnosu na sadržaj se planira i vreme koje pojedinac može da provede uz digital signage. Po sadržaju se meri i Vaš uspeh.

ZAKLJUČAK : Digital signage je neophodan uređaj u savremenom društvu. Pročitajte gde je sve instaliran digital signage koji je uticao na dalje poslovanje. Gradovi kao što su Pirot, Leskovac, Bačka Topola i Raška su digital signage uređajem unapredili i poboljšali svoje poslovanje dok je na Prokletijama digital signage dobar početak digitalizacije u sredinama sa bogatom turističkom ponudom.



Pozovite nas