Objavljen:

Najveće dileme vlasnika interaktivnih uređaja

Bivamo bolji i precizniji u radu na osnovu Vaših pitanja, utisaka, zapažanja, iskustava. U tekstu se bavimo temama koje su vezane za sam rad uređaja, njegovu instalaciju i distribuciju. Bavimo se tehničkom stranom uređaja iz perspektive vlasnika uređaja (kupca).

Dileme naših saradnika oko interaktivnih uređaja su naš imperativ u poslovanju. U odnosu na njih, kako smo već rekli, usmeravamo naš rad. Iz saradnje sa korisnicima interaktivnih uređaja imamo jasnu sliku njihovih nedoumica kada je nabavka ovakvog uređaja u pitanju. Takođe, prenosimo Vam naša zapažanja na primeru saradnje sa Gradskom bibliotekom ,,Vladislav Petković Dis’’ u Čačku kao i sa ,,Prirodanjаčkim centrom’’ u Svilajncu.

Bogatom iskustvu u poslovanju prethodi dinamično poslovanje i svakodnevica. Proizvodnja, a kasnije distribucija i instalacija uređaja, jeste najdinamičniji deo posla. Pre svega jer se tada odlazi na putovanja i potrebno je sve organizovati kako ne bi bilo iznenađenja.
Iznenađenja prestaju kada imamo dobru kominikaciju.
Najbitnija je dobra komunikacija sa našim kupcima i zainteresovanim klijentima.

Svojom posvećenošću trudimo se da smanjimo svaku nedoumicu koja bi kupcu predstavljala problem.
Razgovorom pre konkretne saradnje dolazimo do zajedničkih najboljih rešenja. Mi pažljivo slušamo svoje kupce i smatramo da je njihove mišljenje imperativ u našem poslovanju.

Prirodnjački centar u Svilajncu


Jedna od značajnih dilema kupca je:

1. Mesto postavljanja uređaja – šta sve treba spremati i da li zahteva neki poseban priključak ?
Ne zahteva poseban priključak već napajanje koje je sigurno i dostupno. Ukoliko se radi o spoljašnjem uređaju, potrebno je naći najbolje mesto do koga struja dolazi lako kao i internet. Pre postavljanja spoljnog uređaja, šaljemo dokument po kome se postavlja uređaj.
Nije komplikovano, uverićete se!

2. Kako rukovati aplikacijom?
Ukoliko izaberete da se naša aplikacija koristi na interaktivnom uređaju, ona je prilagođena takođe svakom tipu korisnika. Prepoznatljive je boje i menia. Sve kartice su jasno i transparentno obeležene kako tekstom tako i ilustracijama.

Takođe, uz aplikaciju šaljemo i uputstvo za promenu sadržaja. Ukoliko pratite ilustracije, a onda čitate i tekst, nema komplikacija (naše aplikacije ne unose zabunu kod korisnika).

3. Dodavanje materijala u aplikaciju koju emituje uređaj da li mi to možemo sami?
Da, možete sami. Dodavanje je jasno definisano unapred. Nema iznenađenja koje ne može da se reši. Svaka želja kupca je unapred razrađena pa tako odmah uz aplikaciju kupac dobija i uputstvo za rukovanje. Ukoliko pratite sve korake, koji nisu zahtevni, vi ćete lako i samostalno dopuniti aplikaciju. Naravno, naš tim je uvek tu da reši vaše nejasnoće.


4. Održavanje uređaja – uključivanje – isključivanje.
Veći broj naših uređaja može da se isprogramira da se isključuju i uključuju u određeno vreme. Poseduju tajmer koji se unapred definiše na određeno vreme za uključivanje i isključivanje.
Manji unutrašnji uređaji se ponašaju kao svaki računar. Uključite ga i isključite kada završite sa radom. I tako svakog dana. Svakako može ostati uključen i par dana (npr. do kraja radne nedelje). Neometano će raditi.

Teško je donositi odluke. Mi to znamo. Zato vaše dileme ovako ističemo. Kada svoje dileme kažete na glas ili ih zapišete vi ste već na pola puta od rešenja. 

5. Šta se dešava ako nestane struja?
Svaki od naših uređaja se ponaša kao računar. Postoji UPS zaštita koja ne dozvoljava komplikacije i ostvaruje neometan rad.

6. Da li se displej dobro vidi iako je izložen Suncu?
Spoljni uređaji se uglavnom postavljaju ispred institucija kao što su Turistička organizacija, Gradska kuća, Opština, fabrika, restoran. Takođe, nalaze svoje mesto na gradskim trgovima. Svakako su izloženi suncu. Da li se u tom slučaju slika dobro vidi? Ovo jeste jedna od glavnih i prvih dilema naših saradnika.
Spoljni uređaj je prilagođen uticaju svetlosti. Slika se vidi dobro i jasno.
Takođe, neometano radi na visokim temperaturama, kao i na izuzetno niskim. Radni opseg uređaja je rad na temperaturi od -40 do +50 stepeni celzijusa.

7. Da li je tehnička podrška, dostava i instalacija uključena u cenu proizvoda?
U ukupnu cenu je uključena dostava i montiranje uređaja kao i tehnička podrška nakon instalacije. Sve obaveze oko dostave i instalacije uređaja su naše. Hola Systems je uvek vama dostupna za sva tehnička pitanja i eventualne nadogradnje u skladu sa vašim potrebama.

Na primerima nedavnih saradnji možemo jedan deo navedenih dilema i rešenja da vam bliže opišemo.

Gradska biblioteka Čačak i Hola interaktivni uređaj 32’’

Prilikom saradnje sa Gradskom bibliotekom Čačak smo imali lepu komunikaciju punu razumevanja i brzih dogovora.
Sve je bilo jasno jer smo se slušali međusobno.
Nakon postavljanja uređaja, želeli su da imaju uputstvo za upravljanjem jednom karticom u aplikaciji. Biblioteka je bogata događajima i stalno imaju zanimljive aktivnosti tako da je potrebno konstanto ažuriranje podataka.

Uputstvo je rađeno konkretno za njihove potrebe.
Video materijalom takođe podržavamo naše tekstualno i fotografijama ilustrovano uputstvo za upotrebu.
Biblioteka svoje bogate sadržaje i aktivnosti kontinuirano plasira kako na svoju web stranicu tako i na aplikaciju za uređaj. Time je široka njihova publika konstanto i u pravom trenutku uključena u rad ustanove i redovno je posećuje. Počevši od organizacija, škola do zainteresovanih pojedinaca.

Prirodnjački centar u Svilajncu i Hola interaktivni kiosk 43“

Organizatori programa u Prirodnjačkom centru u Svilajncu jako lepo prenose znanja kako deci tako i odraslima. Njihove izložbe kao i vodičke ture su sadržajem prilagođene savremenom čoveku, njegovoj pažnji i osećajem za detalj i za zanimljive sadržaje. Našim interaktivnim uređajem približili su svoju postavku kao i usluge vođenja.

Njihove dileme su bile oko aplikacije koje smo rešili prvo na sastanku kod njih u Muzeju, a onda se komunikacija nastavila mail-ovima. Precizna uputstva i fotografije koje smo dobili i fotografisali u Prirodnjačkom centru, su dovela do uspešnog završetka projekta. Mi smo dali predlog dizajna mape objekta kao i drugih kartica i nakon potvrde kupca krenuli u realizaciju.

Najsrećniji smo kada su naši korisnici zadovoljni celokupnom saradnjom što smo u oba navedena slučaja izgradili i ostvarili. 

Razradili smo teme koje su naši dosadašnji kupci imali vezano za sam uređaj i aplikaciju.
Ukoliko Vi imate dileme koje su vezane za uređaj, napišite ih ispod teksta, rado ćemo odgovoriti.

Kreiramo hardver po vašim potrebama
Iskustvo u kreiranju inovacija
Vaše kreativne ideje možete prepustite nama. Nudimo inovativan pristup savremenoj tehnologiji. Potpuna posvećenost našeg stručnog tima inženjera i dizajnera prilagođava se vašem projektu. Možemo da razvijemo kompleksne elektronske i mehaničke komponente.
Logistička podrška i briga o isporuci
Nakon ostvarene saradnje, isporuka uređaja mora biti brza i profesionalna. Vodimo računa o logistici, transportu i zaštiti od rizika u transportu kroz osiguranje pošiljaka.
Partnerstvo i saradnja sa nama
Našim partnerima pružamo nove ideje, novu perspektivu, nadograđujemo Vaš koncept poslovanja. Svaku vašu ideju profesionalni Holin kadar sprovodi odgovorno i predano. Jako nam je bitno poštovanje rokova i dogovorenih ideja. Saradnja sa Holom donosi bolje rezultate u Vašem poslovanju.
Zajednički razvoj
Imate neku ideju? Podelite je sa nama.
Pozovite nas