Objavljen:

Interaktivni uređaj u Vašem poslovanju: 10 benefita njegove primene

Zašto je interaktivni uređaj dobar za vaše poslovanje?
Koji su to benefiti koji bi vama pomogli da ostvarite ciljeve svog poslovanja?

Na navedena pitanja smo dali odgovore u daljem tekstu kroz deset bitnih tačaka.

Razni tipovi interaktivnog uređaja su našli široku primenu širom sveta u raznim industrijama.
U Srbiji turistički sektor je za sada najbolje prepoznao benefite ovakvih uređaja. Turističke organizacije ove kioske vide kao dobrog saradnika. Za njim slede kompleksi velikih bolnica, prodajni objekti, aerodromi, opštine. Shvatamo da je interaktivni kiosk našao primenu u skoro svakoj industriji.
U ranijim tekstovima smo pisali o karakteristikama digital signage-a. Podsetimo se kroz ilustraciju šta bi bio digital signage (interaktivni kiosk ili totem).

Interaktivni kiosk je tu da poboljša vaše poslovanje. Korisnici su najbitniji u pružanju usluga ili prodaji. Zadovoljan korisnik je cilj svakog poslovanja. I to bi bio prvi benefit interaktivnog uređaja:

1. Povećanje broja zadovoljnih korisnika. Kako se stalno nadograđuje novim informacijama i stalno dodaje nove pogodnosti za kupce, kupac u aktuelnom vremenu zna baš sve potrebne informacije. Takođe, kupac je nezavisan. Ne zavisi od zauzetog osoblja. Kada su velike gužve, potrebno je imati asistenta koji tačno odgovara na česta pitanja i daje ponudu koja je tačna, jasna i precizna.

2. Povećava i širi prodaju. Precizan je i interesantan i tako povećava korišćenje vaših usluga ili kupovinu. Interaktivni kiosk ne može da zameni duhovitog prodavca ili edukatora, ali je u trendu aktuelnim informacijama, bojama, dizajnom. Direktan je u obraćanju i može da pruži zabavu ukoliko je potrebno – npr. fotografiše porodicu ili prijatelje ispred parka ili u gradu koji obilaze. Zaključujemo da je uređaj društven i da – ume biti duhovit! A prijatnost je jako bitan faktor u poslovanju. Više prijatnosti kao i profesionalnosti – više zadovoljnih kupaca.

3. Vaše osoblje je rasterećeno i zadovoljno. Česta pitanja i ponavljanje osnovnih informacija korisnicima, pored svih obaveza koje zaposleni ima, može izazvati nezadovoljstvo. Pozitivan stav zaposlenog je potreba za uspešno poslovanje. Uređaj zaposlenom štedi vreme i jača njegovo samopouzdanje jer zna da se može uvek osloniti na vizuelne sadržaje i na informacije koje uređaj pruža.

4. Jača brend i lojalnost korisnika. Na samom uređaju mogu da se nađu logo i boje vaše firme. Pored tog vizuelnog identiteta lojalnost se jača poverenjem. Uređaj koji je u trendu dizajnom i stilski promišljen, jeste mesto koji privlači korisnike. Korisnici se osećaju lepo i prijatno kada mogu ostvariti svoje planove na mestu koje je ugodno, zanimljivo, ali i visoko funkcionalno. Jačate brend tako što ste ozbiljni, profesionalni, jasni i precizni u poslovanju–tako što ste uposlili interaktivni kiosk.

Uređaj sarađuje sa svim informacijama koje dobija od vas i prenosi ih dalje korisnicima. U savremenom društvu svi znamo da je informacija najskuplja. Tako dolazimo do jako značajnog sledećeg benefita.

5. Analizira ,,ponašanje“ kupca.
Uređaj pored toga što pruža informacije, on ih i skladišti i preuzima informacije. Beleži interakciju kupaca i njegovo ponašanje prenosi vama u vidu statistike. Vi onda tačno znate kakva je potreba za vašim proizvodom ili uslugom. Procena tržišta je vama (vlasniku uređaja) jako bitna informacija da biste precizno znali kako da povećate svoju prodaju.

Sledeći benefiti se odnose na one koji uređaj najviše koriste a to su zadovoljni – kupci, posetioci, korisnici usluga, turisti.

6. Štedi vreme korisnicima. Kako svi imamo jako malo vremena, a najmanje slobodnog, jako nam je bitno da svoje obaveze i potrebe završavamo brzo. Na interaktivnom kiosku upravo to postižu vaši korisnici!

7. Nema čekanja u redu. Zaposleni koji je zauzet svoju gužvu može rasteretiti tako što deo svog posla prenese na uređaj. Ukoliko se i napravi red ispred uređaja, on se brzo i smanjuje jer je vreme za svaku akciju predefinisano. Na taj način korisnici nisu izloženi dugom čekanju.

8. Korisnici su na uređaju nezavisni i slobodni. Još jedna bitna karakteristika savremenog čoveka pored toga što traga za slobodnim vremenom, takođe, voli intimnost. Postoje ljudi koji se još uvek klone ovakvih inovacija, dok se drugi rado prepuštaju interaktivnom saradniku. Samostalnost jeste jedan od benefita za one koji su u koraku sa digitalnim trendom.

9. Odgovara tačno njihovim zahtevima jer je interaktivan. Konkretan je i precizan u pružanju informacija. Kartice su izdeljene i jasne, svaki meni je naglašen i prilagođen različitim tipovima korisnika.

10. Jednostavno se dolazi do informacije. Sadržaj je uvek prilagođen potrebama korisnika. Ono što prikazuje je aktuelno, značajno za kompaniju koju prezentuje, i uvek u skladu sa mogućnostima kupca. Preko displeja se prolazi laganim pokretom prsta. Kapacitivni ekran osetljiv na dodir, visoko je responzabilan i brz, informisanje se odvija bez zadržavanja.

U kompaniji Dexy Co naši interaktivni uređaji se nalaze u njihovom prodajnom prostoru.

Potrošači u Dexy Co poslovnicama su uglavnom roditelji sa malom decom ili bebama. Oni se žure jer je beba nervozna, a veće dete nestašno. Potrebno je brzo obaviti kupovinu, a najbolji i najveći benefit za ovaj tip kupaca je da obave kupovinu na jednom mestu.
Interaktivni uređaj prikazuje sve aritkle, veličine, ponuđene boje.

Prodavac prodaju može završiti ispred interaktivnog kioska, tako što sve pokaže na kiosku, odmah predloži tražene artikle, kombinacije. Čak i neodlučne kupce lako možete razrešiti dileme uparivanjem artikala oko kojih se kupac dvoumi. Time je cela prodaja zaokružena brzo i precizno.

Iz saradnje sa Dexy Co i Merkator-S shvatamo da uređaji kompanije Hola Systems imaju veoma bitnu ulogu u plasiranju ponude, brenda i efikasnosti odlučivanja u prodajnom sektoru.
Svaki navedeni benefit je jako značajan za uspešno poslovanje. Uključivanjem interaktivne tehnologije u svoje poslovanje, povećavate zadovoljstvo kupaca i svojih zaposlenih. Takođe, smanjujete troškove i što je najbitnije povećavate prihode.

Kreiramo hardver po vašim potrebama
Iskustvo u kreiranju inovacija
Vaše kreativne ideje možete prepustite nama. Nudimo inovativan pristup savremenoj tehnologiji. Potpuna posvećenost našeg stručnog tima inženjera i dizajnera prilagođava se vašem projektu. Možemo da razvijemo kompleksne elektronske i mehaničke komponente.
Logistička podrška i briga o isporuci
Nakon ostvarene saradnje, isporuka uređaja mora biti brza i profesionalna. Vodimo računa o logistici, transportu i zaštiti od rizika u transportu kroz osiguranje pošiljaka.
Partnerstvo i saradnja sa nama
Našim partnerima pružamo nove ideje, novu perspektivu, nadograđujemo Vaš koncept poslovanja. Svaku vašu ideju profesionalni Holin kadar sprovodi odgovorno i predano. Jako nam je bitno poštovanje rokova i dogovorenih ideja. Saradnja sa Holom donosi bolje rezultate u Vašem poslovanju.
Zajednički razvoj
Imate neku ideju? Podelite je sa nama.
Pozovite nas