INFO KIOSK U UGOSTITELJSTVU: Interaktivno iskustvo u hotelijerstvu
Kako je sve savremenija tehnologija postala sastavni deo svakog poslovanja, tako je ušla i u hotelijerstvo i već decenijama unazad nalazi svoju značajnu primenu. Svakako, recepcioner je prva osoba sa kojom se susretne posetilaca tj. gost hotela i ljubaznost i spremnost recepcionera ostavlja neprocenjiv utisak. Naš info kiosk asistira recepcioneru, ne zamenjuje ga. Pomaže mu da sve usluge unapredi i nadogradi. Interaktivnost koju uređaj ima pruža korisnicima i menadžmentu mogućnost bolje saradnje i poslovanja.
DIGITALNI KIOSK JE SARADNIK
Digitalni info kiosk je saradnik, on nije konkurencija zaposlenom. Aktivno učestvuje u pružanju usluga gostima hotela. Nakon ulaska u hotelski prostor, svaki gost očekuje maksimalnu posvećenost zaposlenih i da sva rešenja može dobiti u hotelskom smeštaju.
U svakom poslovanju uvek ima prostora za poboljšanje usluga. Info kiosk kako asistira zaposlenom tako asistira celokupnom poslovanju hotela. Hola info kiosk je dosta praktičan, precizan, ali i drugačiji od ostalih interaktivnih uređaja jer je dizajniran i konstruisan u našoj firmi, u Srbiji. Prilagođava se svakoj hoteleskoj jedinici tačno prema potrebama menadžmenta.
Kako su korinici navikli na digitalne sadržaje, nije im strana komunikacija sa aplikacojom na interaktivnom uređaju. Aplikacija je svakako podešena za lako rukovanje ljudi različitih godina tako da i stariji, koji nisu navikli na digitalne sadržaje, se mogu lako snaći.
KAKO INFO KIOSK REŠAVA BITNA PITANJA U HOTELIJERSTVU?
U razgovoru sa zaposlenima u hotelijerstvu saznali smo da se susreću sa problemom nekontrolisane potrošnje hrane i pića, zapravo, nemaju tačan uvid u potrošnju namirnica. Mnogi gosti se ne pojave na doručku, ručku ili na večeri tako da upravnici hotela nalaze načine da reše problem koji predstavlja hrana koje se ne utroši. Postavlja se pitanje za koliko ljudi tačno kuvati? Da li eksterno nabavljati hranu, po proceni za određeni period koliko će biti gostiju na ručku? Ili možda upravo zamoliti posetioce da ljubazno obeleže menije za određeni datum i obeleže opciju da li će biti na doručku tog jutra.
Naravno, ovim se gosti ne obavezuju niti uslovljavaju. Hotel bi ovakvom uslugom učinio jedan korak više kako za svoj hotel tako i za ceo lanac potražnje i potrošnje.
Time pokazujemo da brinemo jedni o drugima.
Sledeći problem na koji nailazimo jeste statično oglašavanje u hotelima. Oglašavanje je nužnost. Ne misli se samo na oglašavanje drugih kompanija u hotelu, već oglašavanje usluga samog hotela kao što su: galerija hotela, spa i welnes usluge, bazen. Postere koji nude ove usluge bi trebalo osavremeniti.
Govorimo takođe i o statičnom – posterskom obeležavanju raspoloživih kapaciteta u konferencijskim salama. Konferencijske sale uglavnom na ulaznim vratima poseduju informacije o kapacitetima mesta. Digitalni uređaji bi mogli zameniti statične oblike i tako učiniti hotel savremenijim i lakšim za upravljanje menadžmentu.
Takođe, svaki hotel poseduje mapu hotela u papiru. Posterski wayfinding koji se nalazi na svakom spratu treba svakako da postoji. On fino dopunjava signalizaciju koja bi se našla na INTERAKTIVNOM INFO KIOSKU.
Razlika, pored toga što je wayfinding interaktivan, je i u tome što se mapa hotela ili sredine u kojoj se turista nalazi, može preuzeti preko QR koda i poneti sa sobom u telefonu.
VIŠESTRUKA KORIST INFO KIOSKA U HOTELIJERSTVU
– Dominantan je i uvek na usluzi;
– Prenosi informaciju tačno i precizno;
– Štedi vreme zaposlenima u hotelu da odgovaraju na pitanja koja se često ponavljaju;
– Oglašava u aktuelnom trenutku. Sve vesti i promene u hotelu mogu istog trenutka da se prezentuju na uređaju;
– Displej prikuplja i beleži frekventnost upotrebe uređaja i na taj način marketingu hotela pomaže u poboljšanju usluga.
Neke od ovih stavki ćemo bliže objasniti u nastavku teksta.
TRANSPARENTAN JE I UVEK NA USLUZI:
Interaktivni displej je lako uočljiv svojim dizajnom i bojama. Privlači pažnju korisnika i podstiče ih da pretražuju digitalni sadržaj. U stanju mirovanja, uređaj emituje aktuelna dešavanja u hotelu, cene, reklame. Skreće pažnju korisnika na usluge koje hotel pruža ili pak firma saradnica hotela.
PRENOSI INFORMACIJU TAČNO I PRECIZNO:
Sve informacije na uređaju jesu promisao marketinškog tima hotela i menadžmenta. Po njihovim zahtevima, na uređaju se mogu naći razne kampanje kao i aplikacija koja se vremenom može menjati u zavisnosti od potreba posetilaca.
DISPLEJ PRIKUPLJA I BELEŽI FREKVENTNOST UPOTREBE UREĐAJA I NA TAJ NAČIN MARKETINGU HOTELA POMAŽE U POBOLJŠANJU USLUGA:
U odnosu na povratnu informaciju koju ostave gosti, menadžment ima tačan uvid koju uslugu treba unaprediti, a koju možda potpuno isključiti iz ponude. Digitalni saradnik je dobar partner u proceni ciljne grupe za razne novine koje hotel želi da uvede. Odličan je marketinški alat za ankete, evaluacije, uopšte analizu tržišta.
PRIMER APLIKACIJE KOJA BI UNELA INTERAKTIVNOST U POSLOVANJE
Aplikacija koja bi znatno doprinela efikasnosti poslovanja je jednostavna, pregledna, jasna i precizno ilustrovana. Može imati sledeće kartice:
• Ponuda sadržaja kojima hotel raspolaže (galerija, velnes, bazen, sauna, frizer i dr.)
• Gosti biraju uslugu koja im je potrebna:
– zamena posteljine;
– zamena peškira;
– poručivanje hrane ili pića.
Popunjavanjem forme koja se nalazi na displeju, kratkim obeležavanjem DA ili NE, gosti su poslali podatke zaposlenima.
• Gost može označiti opciju da li će biti na doručku/ručku/večeri.
– Forma za komunikaciju preko dipleja je laka i precizna.
• Moguće je instaliranje interaktivne mape sa pinovima – pokazuju lokaciju soba, sala, kao i određene lokacije u gradu;
• Oglašavanje drugih kompanija na uređaju (taksi službi, kozmetičkih salona, prodavnica nakita). Ovakva saradnja hotelu može biti dodatni izvor prihoda.
Iz saradnje sa velikim brojem klijenata koji se bave uslugom, shvatili smo da pored ljubaznosti i gostoprimstva koje su osnova svakog dobrog poslovanja, jako je bitno da budete u koraku sa vremenom. Bitno je da poznajete svoje klijente i da pružite uslugu koja bi im značila i učinila boravak sadržajnijim, prijatnijim. Hoteli u Nišu mogu se pohvaliti takvim radom.
U hotelu Tami Residence interaktivni displej, konstruisan i dizajniran u potpunosti u našoj firmi, je na usluzi korisnicima koji se na njemu mogu obavestiti o svim značajnim lokacijama u gradu. Takođe, istaknute su usluge hotela.
Takođe, u Institutu Niška Banja – Radon, naši uređaji pružaju sve informacije o cenama, uslugama restorana, o smeštaju, velnes paketu kao i o ostalim sadržajima instituta.
INFO KIOSK JE TAČKA KOJA OKUPLJA KORISNIKE I KOJA IM PRUŽA BITNE INFORMACIJE
Hotel kojim upravljate ili u kojem ste zaposleni zaslužuje interaktivni kiosk kako bi ubrzao određene usluge, podigao ili potvrdio ugled hotela, a samim tim povećao promet. Kada razmišljate o svojim gostima, oni to i osete i vole da se vrate.
Kako bismo našli pravi način da se vaše poslovanje unapredi, pošaljite nam upit da zajednički klijentima ponudimo kompletnu uslugu.