Objavljen:

Digitalni podijum (govornica) – Inovacija za konferencijske sale, univerzitetske amfiteatre, naučno-tehnološke ustanove

Ako ste  organizator konferencija i debata, pravi izbor za vašu organizaciju je Digitalni podijum (govornica). Jednako koristan i zanimljiv kao i digitalni podijum je Bežični tajmer za prezentacije. 

Za konferencijske sale i za mesta koja okupljaju veliki broj slušalaca i govornika, digitalni podijum je odličan izbor. Omogućava kontrolu svih sadržaja sa jednog mesta. U nastavku teksta približićemo vam karakteristike digitalnih podijuma (govornica) kao i karakteristike bežičnog tajmera, a ujedno ćemo vam predočiti benefite korišćenja ovakvih uređaja.


Konferencije su kompleksna organizacija. Ako ste ikada bili organizator konferencija ili učesnik, shvatate o koliko pojedinosti mora da se razmišlja.

PRIMARNA PITANJA KOJA POSTAVLJA SVAKI GOVORNIK PRE IZLASKA I OBRAĆANJA PUBLICI JESU:

– da li je moja prezentacija dobro podešena?
– da li se dobro čujem na mikrofonu i koliko treba da se udaljim?
– gde treba da kliknem da bi prezentacija krenula i ko reševa problem ukoliko se ukoči?
– da li je podešen tajmer i hoće li me neko upozoriti koliko mi je vremena ostalo?
– nadam se da ću moći da se podsećam teksta?

Govornik brine o jačini glasa, prenosu informacija – da li slušaoci dobro čuju, govornik brine o prezenataciji koju je sa svojim timom spremao nedeljama, i uopšte o celokupnom utisku koji ostavlja na slušaoce. Jer jako je bitno predstaviti svoj rad na najbolji način – projekat, grafikone, laborate i sve što je govornik spremao mesecima unazad.

BRIGE ORGANIZATORA KONFERENCIJE

Organizator je odgovoran za celokupnu organizaciju i u odnosu na to da li je sve proteklo lako i skladno, zavisi i organizacija sledeće konferencije. Da bi stekla i zadržala renome kompanija koja organizuje konferencije, potrebna je profesionalnost kadra kao i odlična oprema koja sve zahteve izlagača i prezentera može da podrži.

Uređaji koji pomažu i olakšavaju sav proces kako organizacije tako i prezentovanja su NOVI proizvodi naše kompanije.

DIGITALNI PODIJUMI SU KORAK ISPRED U KONFERENCIJSKOJ ORGANIZACIJI.

Digitalni podijum tj. njegove funkcionalnosti pružaju odgovore na sva gore navedena pitanja. Kada ustanova ili organizator poseduje digitalni podijum, rešava više stvari u jednom. Upotrebom ovakvog uređaja, organizator ne brine o kvalitetu prezentacija na konferenciji. Ovi uređaji garantuju uspeh i profesionalnost.
Njihova najveća zastupljenost je:

– u ustanovama koje se bave edukacijom;
– u objektima koji poseduju konferencijske sale (hoteli, naučno-tehnološki parkovi, dvorane koje organizuju seminare, sastanke, konferencije);
– u verskim centrima koji okupljaju veliki broj posetilaca;
– u salama gde se organizuju vebinari gde se zahteva online prezentacija kao i profesionalno pristustvo na mreži;
– televizijske mreže i agencije.

DIGITALNE GOVORNICE PRUŽAJU NIZ MOGUĆNOSTI, A MI ĆEMO NAVESTI ONE BENEFITE KOJI SU NAJZNAČAJNIJI:


VIŠE FUNKCIJA SE NALAZI NA SAMOM UREĐAJU

Digitalni podijumi dolaze opremljeni multimedijalnim mogućnostima, što omogućava organizatorima/učesnicima da neprimetno integrišu različite digitalne sadržaje. Ovo može uključivati mogućnost prikazivanja slajdova, video zapisa i drugih multimedijalnih elemenata tokom prezentacija.

Svaki digitalni podijum poseduje i Bežični tajmer za praćenje prezentacije. Uz pomoć tajmer izlagač zna koliko vremena već izlaže svoju temu i koliko mu je vremena ostalo za izlaganje.
Tajmer za prezentaciju i debate je moguće i zasebno koristiti, van digitalnog podijuma. On se može koristiti potpuno samostalno.


PREDSTAVLJANJE TEME KONFERENCIJE ILI BRENDA NA VELIKOM DIGITALNOM EKRANU

Kako digitalni podijum poseduje digital signage, u svakom trenutku su posetioci svesni o kojoj temi je reč na konferenciji i koja se firma trenutno predstavlja. Digitalni posteri održavaju svest slušaocima o brendu i temi konferencije.


CENTRALIZOVANE SU FUNCKIJE

U velikim auditorijumima ili konferencijskim salama, digitalni podijumi se mogu centralno kontrolisati. To znači da audio-vizuelni tehničari ili izlagači mogu da upravljaju sa jednog mesto osvetljenjem, zvukom i vizuelnim prikazom. Sva kontrola se vrši sa jedne lokacije.


EFIKASNO UPRAVLJANJE VREMENOM

Digitalni podijumi dolaze sa korisničkim interfejsima i opcijama za brzo podešavanje štedeći vreme izlagačima. Uređaji su konstruisani tako da se različiti tipova izlagača mogu lako snaći.


DALJINSKI PRISTUP I UPRAVLJANJE

Digitalni podijumi omogućavaju daljinski pristup i upravljanje tako da IT timovi mogu rešavati probleme, ažuriraju softver ili konfigurišu podešavanja bez fizičkog prisustva na lokaciji.


MODERAN DIZAJN

Digitalni podijumi doprinose modernom i profesionalnom okruženju za prezentaciju. Njihov elegantan dizajn i napredne karakteristike poboljšavaju ukupnu vizuelnu privlačnost konferencijske sale, sale za predavanja ili prostora za prezentacije.

HOLA DIGITALNI PODIJUM JE POUZDAN SARADNIK U VAŠOJ ORGANIZACIJI DOGAĐAJA

Veliki je broj informacija i obaveza koje organizator mora da sprovede kako bi sve prilikom održavanja konferencije ili debate išlo po planu i bez grešaka. Sav stres koji osećate zbog celokupne organizacije, prekida se korišćenjem Digitalnog podijuma.

Iako mislite da nema rešenja da sve funkcionalnosti budu na jednom mestu – ipak postoji rešenje.

Kako bi sve funkcionisalo besprekorno i sa smanjenim stresom, potrebno je zadužiti jednu osobu koja će sve kontrolisati sa daljine.

Čak i ako padne jačina interneta ili struje, centralizovano praćenje funkcionalnosti, omogućava timu tehničkog osoblja da sredi sve probleme sa daljine a da govornik to i ne oseti.

Kada ste vi zadovoljni uspešno organizovanom konferencijom, onda će biti zadovoljni i vaši klijenti.

Zadovoljni klijenti će se vraćati zbog vaše posvećenosti organizaciji.

Profesionalnost i posvećenost jesu reference kojima teži svaka kompanija. Kako bi konferencija, predavanje ili debata imala odlične reference mora imati i odličnu opremu. Digitalni podijumi su inovacija koja prati ovakve događaje i koja doprinosi celokupnom utisku.
Pogledajte kompletnu ponudu naših uređaja za konferencije i sastanke.

Kreiramo hardver po vašim potrebama
Iskustvo u kreiranju inovacija
Vaše kreativne ideje možete prepustite nama. Nudimo inovativan pristup savremenoj tehnologiji. Potpuna posvećenost našeg stručnog tima inženjera i dizajnera prilagođava se vašem projektu. Možemo da razvijemo kompleksne elektronske i mehaničke komponente.
Logistička podrška i briga o isporuci
Nakon ostvarene saradnje, isporuka uređaja mora biti brza i profesionalna. Vodimo računa o logistici, transportu i zaštiti od rizika u transportu kroz osiguranje pošiljaka.
Partnerstvo i saradnja sa nama
Našim partnerima pružamo nove ideje, novu perspektivu, nadograđujemo Vaš koncept poslovanja. Svaku vašu ideju profesionalni Holin kadar sprovodi odgovorno i predano. Jako nam je bitno poštovanje rokova i dogovorenih ideja. Saradnja sa Holom donosi bolje rezultate u Vašem poslovanju.
Zajednički razvoj
Imate neku ideju? Podelite je sa nama.
Pozovite nas