Digitalni podijum (govornica) – Inovacija za konferencijske sale, univerzitetske amfiteatre, naučno-tehnološke ustanove
Ako ste organizator konferencija i debata, pravi izbor za vašu organizaciju je Digitalni podijum (govornica). Jednako koristan i zanimljiv kao i digitalni podijum je Bežični tajmer za prezentacije.
Za konferencijske sale i za mesta koja okupljaju veliki broj slušalaca i govornika, digitalni podijum je odličan izbor. Omogućava kontrolu svih sadržaja sa jednog mesta. U nastavku teksta približićemo vam karakteristike digitalnih podijuma (govornica) kao i karakteristike bežičnog tajmera, a ujedno ćemo vam predočiti benefite korišćenja ovakvih uređaja.
Konferencije su kompleksna organizacija. Ako ste ikada bili organizator konferencija ili učesnik, shvatate o koliko pojedinosti mora da se razmišlja.
PRIMARNA PITANJA KOJA POSTAVLJA SVAKI GOVORNIK PRE IZLASKA I OBRAĆANJA PUBLICI JESU:
– da li je moja prezentacija dobro podešena?
– da li se dobro čujem na mikrofonu i koliko treba da se udaljim?
– gde treba da kliknem da bi prezentacija krenula i ko reševa problem ukoliko se ukoči?
– da li je podešen tajmer i hoće li me neko upozoriti koliko mi je vremena ostalo?
– nadam se da ću moći da se podsećam teksta?
Govornik brine o jačini glasa, prenosu informacija – da li slušaoci dobro čuju, govornik brine o prezenataciji koju je sa svojim timom spremao nedeljama, i uopšte o celokupnom utisku koji ostavlja na slušaoce. Jer jako je bitno predstaviti svoj rad na najbolji način – projekat, grafikone, laborate i sve što je govornik spremao mesecima unazad.
BRIGE ORGANIZATORA KONFERENCIJE
Organizator je odgovoran za celokupnu organizaciju i u odnosu na to da li je sve proteklo lako i skladno, zavisi i organizacija sledeće konferencije. Da bi stekla i zadržala renome kompanija koja organizuje konferencije, potrebna je profesionalnost kadra kao i odlična oprema koja sve zahteve izlagača i prezentera može da podrži.
Uređaji koji pomažu i olakšavaju sav proces kako organizacije tako i prezentovanja su NOVI proizvodi naše kompanije.
DIGITALNI PODIJUMI SU KORAK ISPRED U KONFERENCIJSKOJ ORGANIZACIJI.
Digitalni podijum tj. njegove funkcionalnosti pružaju odgovore na sva gore navedena pitanja. Kada ustanova ili organizator poseduje digitalni podijum, rešava više stvari u jednom. Upotrebom ovakvog uređaja, organizator ne brine o kvalitetu prezentacija na konferenciji. Ovi uređaji garantuju uspeh i profesionalnost.
Njihova najveća zastupljenost je:
– u ustanovama koje se bave edukacijom;
– u objektima koji poseduju konferencijske sale (hoteli, naučno-tehnološki parkovi, dvorane koje organizuju seminare, sastanke, konferencije);
– u verskim centrima koji okupljaju veliki broj posetilaca;
– u salama gde se organizuju vebinari gde se zahteva online prezentacija kao i profesionalno pristustvo na mreži;
– televizijske mreže i agencije.
DIGITALNE GOVORNICE PRUŽAJU NIZ MOGUĆNOSTI, A MI ĆEMO NAVESTI ONE BENEFITE KOJI SU NAJZNAČAJNIJI:
VIŠE FUNKCIJA SE NALAZI NA SAMOM UREĐAJU
Digitalni podijumi dolaze opremljeni multimedijalnim mogućnostima, što omogućava organizatorima/učesnicima da neprimetno integrišu različite digitalne sadržaje. Ovo može uključivati mogućnost prikazivanja slajdova, video zapisa i drugih multimedijalnih elemenata tokom prezentacija.
Svaki digitalni podijum poseduje i Bežični tajmer za praćenje prezentacije. Uz pomoć tajmer izlagač zna koliko vremena već izlaže svoju temu i koliko mu je vremena ostalo za izlaganje.
Tajmer za prezentaciju i debate je moguće i zasebno koristiti, van digitalnog podijuma. On se može koristiti potpuno samostalno.
PREDSTAVLJANJE TEME KONFERENCIJE ILI BRENDA NA VELIKOM DIGITALNOM EKRANU
Kako digitalni podijum poseduje digital signage, u svakom trenutku su posetioci svesni o kojoj temi je reč na konferenciji i koja se firma trenutno predstavlja. Digitalni posteri održavaju svest slušaocima o brendu i temi konferencije.
CENTRALIZOVANE SU FUNCKIJE
U velikim auditorijumima ili konferencijskim salama, digitalni podijumi se mogu centralno kontrolisati. To znači da audio-vizuelni tehničari ili izlagači mogu da upravljaju sa jednog mesto osvetljenjem, zvukom i vizuelnim prikazom. Sva kontrola se vrši sa jedne lokacije.
EFIKASNO UPRAVLJANJE VREMENOM
Digitalni podijumi dolaze sa korisničkim interfejsima i opcijama za brzo podešavanje štedeći vreme izlagačima. Uređaji su konstruisani tako da se različiti tipova izlagača mogu lako snaći.
DALJINSKI PRISTUP I UPRAVLJANJE
Digitalni podijumi omogućavaju daljinski pristup i upravljanje tako da IT timovi mogu rešavati probleme, ažuriraju softver ili konfigurišu podešavanja bez fizičkog prisustva na lokaciji.
MODERAN DIZAJN
Digitalni podijumi doprinose modernom i profesionalnom okruženju za prezentaciju. Njihov elegantan dizajn i napredne karakteristike poboljšavaju ukupnu vizuelnu privlačnost konferencijske sale, sale za predavanja ili prostora za prezentacije.
HOLA DIGITALNI PODIJUM JE POUZDAN SARADNIK U VAŠOJ ORGANIZACIJI DOGAĐAJA
Veliki je broj informacija i obaveza koje organizator mora da sprovede kako bi sve prilikom održavanja konferencije ili debate išlo po planu i bez grešaka. Sav stres koji osećate zbog celokupne organizacije, prekida se korišćenjem Digitalnog podijuma.
Iako mislite da nema rešenja da sve funkcionalnosti budu na jednom mestu – ipak postoji rešenje.
Kako bi sve funkcionisalo besprekorno i sa smanjenim stresom, potrebno je zadužiti jednu osobu koja će sve kontrolisati sa daljine.
Čak i ako padne jačina interneta ili struje, centralizovano praćenje funkcionalnosti, omogućava timu tehničkog osoblja da sredi sve probleme sa daljine a da govornik to i ne oseti.
Kada ste vi zadovoljni uspešno organizovanom konferencijom, onda će biti zadovoljni i vaši klijenti.
Zadovoljni klijenti će se vraćati zbog vaše posvećenosti organizaciji.
Profesionalnost i posvećenost jesu reference kojima teži svaka kompanija. Kako bi konferencija, predavanje ili debata imala odlične reference mora imati i odličnu opremu. Digitalni podijumi su inovacija koja prati ovakve događaje i koja doprinosi celokupnom utisku.
Pogledajte kompletnu ponudu naših uređaja za konferencije i sastanke.