Objavljen:

10 načina kako da koristite Hola digitalni uređaj u obrazovnim ustanovama

Digitalni uređaj u obrazovnoj ustanovi ne podrazumeva samo digitalnu tablu u učionici. Digitalna ili interaktivna tabla je svakako jako korisna za prenošenje znanja, obnavljanje i utrđivanje gradiva.

Deca su interaktivnim predavanjem na interaktivnoj tabli konstantno uključena i bukvalno ,,promrdana’’ dinamikom koja se dešava ispred njih, kao i zvukovima koji se emituju na tabli.
Mladi ljudi su navikli na rukovanje tehnologijama, na pametnu tablu, ekrane za učenje i igru. Kako kod kuće tako i u restoranima, McDonalds-u, rođendaonicama, kampovima, školi. Sasvim je prirodno da se uređaj poput interaktivnog kioska ili displeja nađe u holu škole ili u školskom dvorištu.


Pored digitalne table, školama i fakultetima je potreban digitalni saradnik koji bi bio medij ili platforma koja okuplja korisnike (studente i zaposlene) i koja prikuplja i deli informacije u aktuelnom trenutku.


U nastavku teksta pokazujemo koje sve funkcije i mogućnosti digitalni uređaj donosi kao i benefite koje ostvaruje ustanovama u kojima se koristi. Svih 10 tema objašnjavaju zašto je digitalni saradnik potreba obrazovne ustanove.

Ovo su pobrojani načini primene poređani po funkcionalnosti. Interaktivni displej u obrazovnoj ustanovi se može koristiti tako da on:

1. Obaveštava,
2. Prikazuje,
3. Motiviše,
4. Edukuje,
5. Skladišti podatke koji se dalje mogu preuzimati,
6. Nudi mogućnost prijave ispita ili posebnu vrstu evidencije (koja je ustanovi potrebna),
7. Nudi mogućnost pregleda bibliotečke građe,
8. Korespondira između službe i nastavnog kadra,
Pročitaćete još:
9. Kak izgleda njegovo angažovanje kroz primere,
10. Koji su benefiti korišćenja uređaja u obrazovnoj ustanovi.


1.  NA ŠTA MISLIMO KADA KAŽEMO DA DIGITALNI UREĐAJ OBAVEŠTAVA?


Prvi susret sa uređajem koji bi stajao u hodniku jeste trenutak kao kada se nađete ispred table za obaveštenja samo je sadržajnija platforma, efikasnija, preciznija, lako se popunjava, menja sadržaj, ažurira. Ovde se susrećemo sa informacionom ili obaveštajnom ulogom uređaja. On obaveštava roditelje, kao i nastavnike i učenike o svim rasporedima (časova ili predavanja) i obaveštava sve korisnike o dešavanjima u školi. O mestu i vremenu održavanja Dana škole, predavanjima gostujućih profesora, obaveštava o dešavanjima u biblioteci, o promeni termina vežbi, o upisnim rokovima.


2. UREĐAJ PRIKAZUJE RADOVE UČENIKA, NJIHOVE USPEHE, ANGAŽOVANJA, OSTVARENE REZULTATE PROFESORA I UČENIKA


Učinite da se vaši studenti ugledaju jedni na druge. Kako ćete to uraditi? Svaki rad koji je sublimacija svih znanja vezanih za određeni projekat možete prezentovati na uređaju ostalim učenicima. Mogu se prezentovati svi tipovi radova, ne samo najbolji jer najbolji je jedan, ali ima jednako dobrih koji su vredni pažnje i čestog pregledavanja. Na druge učenike delujete time tako što se ugledaju jedni na druge. Tako se dalje motivišu.


3. DIGITALNI UREĐAJ MOTIVIŠE ­– UČENICI SE UGLEDAJU JEDNI NA DRUGE I UČE INSPIRISANI ONIM ŠTO SU ČULI I VIDELI OD SVOJIH VRŠNJAKA.


Kada prikažete radove učenika ili profesora, njihove uspehe ili pak predavanja, vi time angažujete pojedinca koji posmatra i pažljivo sluša. Angažujete ga da usvoji nove teme ili da utvrdi postojeća znanja. Digitalni uređaj postaje mesto gde vršnjaci nalaze svoje uzore, inspiraciju a onda i motivaciju. Ugledajući se jedni na druge, učenici se motivišu da budu bolji i savesniji u učenju ili u realizaciji novih projekata. Najbolje je učenje u društvu, po uzoru, sa smernicama. Učenici se osećaju sigurnije, rasterećenije, a opet su puni elana za usvajanje novih znanja.


4. KAKO UREĐAJ EDUKUJE?


Koristite uređaj u svrhu edukacije. Svako predavanja ili čas može biti nadograđen na interaktivnom kiosku. Digitalni uređaj je pogodan za preuzimanje materijala za učenje preko QR koda, ili pak na način kako to profesorima i učenicima odgovara.
Takođe, sami projekti, koji dolaze eksterno, odnosno izvori su vanškolski (niko od učenika, studenata, profesora ne postavlja projekte već to čini neka organizacija), mogu biti plasirani velikom broju korisnika. Time se edukacija neprestano vrši iako učenici i studenti kao i zaposleni, ne osećaju to direktno. Takvo učenje je i najlepše, učenje iz svoje radoznalosti posredstvom platforme koja obiluje proverenim informacijama.


5. PREUZIMAJU SE FAJLOVI


Profesori mogu postaviti predavanja ili uopšte materijale koje učenici skeniranjem QR koda mogu preuzeti. Brza je i laka razmena materijala.


6. PRIJAVA ISPITA


Ukoliko je služba u ustanovi opterećena obavezama, lako je možete rasteretiti angažovanjem našeg uređaja i softvera koji bi imao sve funkcionalnosti potrebne za prijavu ispita. Takođe, svaka evidencija se može obaviti preko našeg uređaja određenim softverom. Softver se sasvim prilagođa potrebama korisnika. U odnosu na potrebe koje razgovorom Vi nama prenesete mi predlažemo ideje i rešenja. Na taj način štedimo Vaše vreme i potvrđujemo kvalitet tako što program prvo testiramo a onda i usavršavamo ukoliko ima potrebe za tim.


7. PREGLED BIBLIOTEČKE GRAĐE 


Bibiliotečka građa na Hola digitalnom uređaju može da se prelista, detaljno istraži, i da se vidi da li je knjiga dostupna u biblioteci, da li je ima na stanju i kada je uzeta. U odnosu na to student ili nastavni kadar planira i svoje vreme. Program Cobiss se postavlja na platformu i na taj način se radi pretraga materijala preko digitalnog uređaja.


8. KORESPONDENCIJA IZMEĐU NASTAVNIKA I SLUŽBI MOŽE SE PRENETI NA UREĐAJ


Kao što je rečeno u tački 6, prijave i sve vrste evidencija mogu se preneti na digitalni uređaj.


9. UMESTO DEVETOG NAČINA, PRIKAZAĆEMO VAM KAKO IZGLEDA ANGAŽOVANOST UREĐAJA U OBRAZOVNOJ USTANOVI, KOJA ZADUŽENJA ZAHTEVA A KOJA ZAMENJUJE


Ukoliko omogućimo studentima da prijave ispit preko digitalnog uređaja, njihov susret sa interaktivnim uređajem njima neće biti nepoznaninca. Iz startne stranice kreće se dalje u prijavu po sektorima i departmanima. Svaki sektor-departman bi imao svoj folder i raspored koji se čekira. Softver tj. program prilagođen ovim potrebama, korespondira sa službom i njima se u programu ili putem mail-a pojavljuje podaci. Podaci sadrže sledeće informacije: kada je student prijavio ispit, koji student izvršio prijavu, koji ispit je prijavio i za koji datum.

Takođe, u srednjoj ili osnovnoj školi ukoliko je potrebno da se izda određena potvrda zaposlenom, on to može učiniti preko uređaja. Meni bi sadržao karticu – obrasci. Ti obrasci se mogu lako preuzeti i uputiti na štampač za štampanje u ustanovi.
Svaki vid evidencije ili prijave bi mogao da se odvija preko interaktivnog kioska. Organizacija posla bi onda bila brža i efikasnija. Odnosno, pospešila bi rad pravne i ekonomske službe u ustanovama.


10. UMESTO DESETOG NAČINA DONOSIMO VAM BENEFITE KORIŠĆENJA UREĐAJA U ŠKOLI:


Lak je za upotrebu– ovde bismo eliminisali strah nastavnog kadra. Starije generacije imaju otklon od savremene tehnologije. Njihovi sistemi su sasvim praktični i dovoljni i odlični su i upravo zahvaljujući njima, starije generacije su ipak savladale upotrebu pametnih telefona. Tako je i sa ovim tipom uređaja. Ukoliko je rukovanje telefonom postalo rutina, tako će biti i sa uređajem. Sistemi rukovanja su jako slični.
Lak za održavanje. Nije potrebno posebno održavanje uređaja i time se mi kao firma bavimo. Bitno je stalno uređaj dopunjavati informacijama da bi koristio dugo i kako bi doneo značajne koristi.
– Dovodi do veće angažovanosti učenika.
Zajedničko iskustvo imaju svi prilikom korišćenja uređaja. Tako se učenici usklađeno razvijaju i rastu. Nastavnici, korišćenjem uređaja, prate trendove u interesovanjima svojih studenata a onda ih lako i spontano usmeravaju.
– Ukoliko je ustanova višejezična, može se na više jezika predstaviti sve gore navedeno onda je svakako komunikacija lakša i brža za sve.


DO SADA SU NAS PITALI:


Da li može izdržati gužve i nepredvidivo ponašanje korisnika?

Ukoliko je vaše pitanje vezano za pouzdanost i postojanost uređaja možemo potvditi da su uređaji dosta stabilni kako fizički tako i komponentama. Nije lako zbuniti ili je gotovo nemoguće zbuniti interaktivni displej. S druge strane, uređaj je fiksiran i težak te vandalno ponašanje ne ugrožava njegov rad.

Da li je potrebno dodatno brinuti o uređaju, imati dodatna angažovanja vezana za njega ?

Svakako je potrebno često menjati ili dodavati sadržaje. Ukoliko se uređaj zanemari, onda će i učenici izgubiti mogućnost dodatnog usvajanja znanja. Trebalo bi da nastavni kadar sa entuzijazmom prihvati inovaciju u ustanovi jer na taj način oni mogu oplemeniti svoja predavanja i naći dobrog saradnika u svom radu. Učenici i studenti se lako oblikuju ukoliko prepoznaju jaku želju nastavnika da ih uključi.


UREĐAJI NAMENJENI ISKLJUČIVO ŠKOLAMA


Nakon Sajma turizma u Beogradu, imali smo lepu saradnju sa školama u Vršcu. O novim dizajnerskim uređajima smo pisali u tekstu neposredno nakon Sajma i nakon saradnje sa školama u Vršcu. Za potrebe škola smo dizajnirali dva nova digitalna uređaja – dva interaktivna kioska, koji su našli svoju primenu u dve srednje škole u Vršcu. Jedna je gimnazija druga je elektrotehnička škola. U obe škole Hola interaktivni kiosk je naišao na odličnu reakciju studenata i zaposlenih. Naša dva uređaja postavljena u školama su dijaznerski unikatna, dok je namena u potpunosti prilagođena školama.

Mi verujemo u interaktivnog (digitalnog) saradnika  u obrazovnim ustanovama. On se lako uključuje u rad menadžmenta, u rad nastavnog kadra kao i u učeničke projekte. Budite prvi u inovaciji u ovom vidu upravljanja ili oblikovanja obrazovne ustanove.

Na taj način učenicima, studentma i zaposlenima obezbeđujete novog prijateljski nastrojenog saradnika. Ovakva novina u ustanovi je potvrda već njenog dobrog rada. Interaktivni uređaj je način da se zaposleni i studenti dalje razvijaju i da nadograđuju svoja umeća. Pogledajte na našoj stranici detalje primene uređaja u obrazovnim ustanovima. Očekujemo vaša pitanja. Ona su put do uspešne saradnje i skladnog rada i dogovora. 

Kreiramo hardver po vašim potrebama
Iskustvo u kreiranju inovacija
Vaše kreativne ideje možete prepustite nama. Nudimo inovativan pristup savremenoj tehnologiji. Potpuna posvećenost našeg stručnog tima inženjera i dizajnera prilagođava se vašem projektu. Možemo da razvijemo kompleksne elektronske i mehaničke komponente.
Logistička podrška i briga o isporuci
Nakon ostvarene saradnje, isporuka uređaja mora biti brza i profesionalna. Vodimo računa o logistici, transportu i zaštiti od rizika u transportu kroz osiguranje pošiljaka.
Partnerstvo i saradnja sa nama
Našim partnerima pružamo nove ideje, novu perspektivu, nadograđujemo Vaš koncept poslovanja. Svaku vašu ideju profesionalni Holin kadar sprovodi odgovorno i predano. Jako nam je bitno poštovanje rokova i dogovorenih ideja. Saradnja sa Holom donosi bolje rezultate u Vašem poslovanju.
Zajednički razvoj
Imate neku ideju? Podelite je sa nama.
Pozovite nas